sobota, 11 grudnia 2010

haul grudniowy :)

Dawno nie było żadnego haul'u, więc czas to zmienić :) Niedawno odwiedziłam drogerię Naturę i poszperałam trochę na allegro, a oto skarby, które znalazłam:

Lakier colour & go od Essence. 
Na zdjęciu wyżej możecie zobaczyć, jak wygląda na paznokciach.
Plus dla niego za bardzo dobre rozprowadzanie się. 
Wystarczy jedna warstwa by wszystko fajnie wyglądało.

Limitowanka od Essence, czyli Return to Paradise :)

Kolejny już colour and go :)

Pomadka firmy Manhattan. Kolor prawie, że bordo. Dobrze się sprawuje :)
Długo utrzymuje się w niezmienionym stanie na ustach.

Druga z pomadek - cena 3,99zł . Opłaca się!



Musiałam się na niego skusić :) Siostrzyczka żółtego colossala :)
Niesamowicie podkręca i mimo, że wydaje się być brązowa, na rzęsach wygląda
jak 100% black ;)


Przekonałam się do niego:)

Po pierwsze jest go dość dużo, pomimo że słoiczek wydaje się malutki. 
Jednak mam pewne trudności z rozprowadzaniem.

Paznokcie pomalowane Return to Paradise ;) 
Zdjęcie nie oddaje niestety całej prawdy i piękna tego lakieru :(


Bransoletka na którą czekam. Urzekła mnie kokarda :) 
Są dostępne również inne wersje kolorystyczne :)
Wystarczy poszperać na allegro.

2 komentarze:

  1. Jakie posiadasz słuchawki? Wyglądają mega uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  2. to tylko nadruk na bluzie:)
    augenblick93

    OdpowiedzUsuń