niedziela, 21 listopada 2010

Święta w pudełku po butach :)



Przesiadując na niemieckim youtube odkryłam pewną ciekawą akcję, o której nigdy wcześniej nie słyszałam, a szkoda. Jest to inicjatywa skierowana do każdej osoby. Ty też możesz pomóc! Wystarczy, że znajdziesz jakieś puste pudełko po butach, pomaszerujesz do sklepu i wybierzesz z półki kilka produktów, nadających się na prezent dla dziecka. Łatwe, prawda? A ile radości można sprawić takiemu dziecku! Kup jakiś klej, lalkę bądź coś innego i włóż do paczki. Potem wystarczy, że wszystko ładnie zapakujesz i na wierzchu pudełka napiszesz dla kogo jest skierowana paczka (dla dziewczyny lub dla chłopaka) no i przedział wiekowy, powiedzmy dla dziewczynki w wieku 10-14 lat :) Następnie napisz adres tj: Geschenke der Hoffnung e.V., Haynauer Str. 72a, 12249 Berlin. Niestety strasznie późno dowiedziałam się o tej akcji a szkoda :( Prezenty można wysyłać do 26 listopada, więc jeśli ktoś mieszka blisko niemieckiej granicy to maszerujcie do sklepu :) Zróbcie komuś prezent na nadchodzące święta. Dla was to niewiele a dla innych może znaczyć bardzo dużo. Zainteresowanych odsyłam na stronę akcji : http://www.geschenke-der-hoffnung.org/weihnachten-im-schuhkarton/
Odsyłam też do mojego filmu: http://www.youtube.com/watch?v=wC4gOI9vYvo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz